5/07/2016

April Favorites



Hello guys! It's incredible how fast time goes by, we are already in May.! But anyways I couldn't let it go without showing you my favorites of the month!
Olá! É incrível o quão rápido o tempo passa, já estamos em Maio!!! Mas de qualquer forma não podia deixar passar o mês sem vos mostrar os meus favoritos!

1-TV Shows
1-Séries


Sherlock and Orphan Black were my favorite TV shows of April. I'm feeling such a fool for not starting these two earlier!
Sherlock e Orphan Black foram as minhas séries favoritas de Abril. Sinto-me tão mal por não as ter começado mais cedo ahahaha.

2-Beauty Products
2-Produtos de beleza


This nail polish remover is awesome! You just put your nail inside, rotate and then the nail polish is removed. This is very very useful.
Este removedor de verniz é fantástico! Pões a tua unha lá dentro, rodas e assim o verniz sai. Dá mesmo muito jeito.
These were the makeup that I used the most in April. I love the color from this lipstick and I couldn't leave my eyeliner behind,this month from Yves Rocher. Plus, I started using this Matt Fixing Compact Powder that makes makeup look perfect and last longer!
Esta foi a maquilhagem que mais usei em Abril. Adorei a cor deste lápis dos lábios e não podia deixar o meu eyeliner para trás, este mês da Yves Rocher. Também comecei a usar este Matt Fixing Compact Powder que faz a maquilhagem ficar perfeita e aguentar muito mais tempo.
Lipstick

Eyeliner
The compact powder

3-Clothes
3-Roupa


This month I started using this tshirt from Primark and I really love it, it is perfect for Spring.
Este mês comecei a usar esta tshirt da Primark e gosto mesmo dela, é perfeita para a Primavera.

4-Creepers
I am obcessed with creepers so in April I ordered my first pair online. I couldn't bee happier.
Eu sou obcecada por creepers por isso em Abril encomendei o meu primeiro par online. Não podia estar mais feliz!!!

5-Music
In April 'Everything You've Come To Expect' by The Last Shadow Puppets came out and O-M-G THIS IS PERFECT IF YOU NEVER LISTENED TO IT GO AND GET YOURSELF ADDICTER!!!!
Em Abril saiu o novo cd dos The Last Shadow Puppets, 'Everything You've Come To Expect' e OH-MEU-DEUS É PERFEITO SE NUNCA OUVISTE VAI OUVIR E VICIA-TE!!!!


/And that's all for today! Hope you liked my post! I will post weekly and if you want to follow me daily I'm on Instagram and Tumblr. Furthermore, you can see outfits made by me on Polyvore. You can now add me on Snapchat, my user is arcticsofs.
xx, Sofia!!
E é tudo por hoje! Espero que tenham gostado do post! Vou postar todos os fins de semana e se me quiseres seguir diariamente estou no Instagram e no Tumblr. Podes também encontrar outfits feitos por mim no Polyvore. Agora também me podes adicionar no Snapchat, o meu user é arcticsofs.

Beijinhos, Sofia!!!

07/05/2016

No comments:

Post a Comment

Obrigada pelo comentário! Vou sempre retribuir o comentário e responder a qualquer pergunta no teu blog ou, caso não tenhas blog, respondo aqui :)

Thanks for the comment! I will always return the comment on your blog and answer any question you have or, if you don't have any blog, I will answer here :)