4/30/2016

My sneakers collection


Hello guys! I love sneakers sooo much and tbh I have lots of them, so today I decided to share with you the ones that I use the most.
Olá! Eu adoooooro sapatilhas e para ser sincera tenho montes delas. Assim decidi partilhar convosco aquelas que mais uso.


My Adidas Superstar Animal. I use it like a lot, you can see outfits with these sneakers on my Instagram.
As minhas Adidas Superstar Animal. Eu uso-as muito, tenho outfits com elas no meu Instagram.


Nike Kaishi. They are so comfortable that I could use it all the time.
As minhas Nike Kaishi são tão confortáveis que as podia estar sempre a usar.


Adidas Adicolor, old but gold!
Muito antigas mas preciosas!


This Black Nike Air Force looks like creepers to me (doesn't it?). I really love it.
Estas Nike Air Force pretas fazem-me mesmo lembrar creepers (não fazem???). Gosto mesmo muito delas.


White Nike Air Force. I have these sneakers for almost 4 years and omg they are like a piece of my heart!
Air Force brancas. Tenho-as já há quase 4 anos e omg elas são como que uma parte do meu coração!


/And that's all for today! Hope you liked my post! I will post weekly and if you want to follow me daily I'm on Instagram and Tumblr. Furthermore, you can see outfits made by me on Polyvore.
xx, Sofia!!
E é tudo por hoje! Espero que tenham gostado do post! Vou postar todos os fins de semana e se me quiseres seguir diariamente estou no Instagram e no Tumblr. Podes também encontrar outfits feitos por mim no Polyvore.

Beijinhos, Sofia!!!

30/04/2016

2 comments:

  1. Olá, cá estou eu a seguir-te também. Gostei muito da tua página, e adoro todos os modelos, também sou fã deste tipo de calçado. Beijos https://avidadenessy.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Obrigada pelo comentário! Vou sempre retribuir o comentário e responder a qualquer pergunta no teu blog ou, caso não tenhas blog, respondo aqui :)

Thanks for the comment! I will always return the comment on your blog and answer any question you have or, if you don't have any blog, I will answer here :)