3/26/2016

Spring/March Haul

Hello guys! Spring just arrived and of course I had to buy new things for a new season (almost lost my mind ahahah), so I decided to share it with you.
Olá! A primavera acabou de chegar e claro que eu tinha que comprar coisas novas para a estação (quase perdi a cabeça ahahah), por isso decidi partilhar o que comprei convosco.

T-shirts and a baggy sweatshirt
T-shirts e uma camisola larga

I have a serious problem with white tshirts, I just can't stop buying them! They are all so cute! I also bought an extra large sweatshirt for when it isn't that cold but also isn't that hot, this way I won't need a jacket.
Eu tenho um problema grave com tshirts brancas, não consigo parar de as comprar! São todas tão giras! Também comprei uma camisola extra larga para quando não está frio mas também não está calor, assim não preciso de casaco.

Hydrating lipsticks
Batons hidratantes

Once I'm addicted to lipsticks I need to keep my lips hydrated. This month I bought a Baby Lips Lipstick that can be used as blush as well, I love it sooo much! I also bought a cute jar of lip balm that is a cute dog (from H&M) and the classic Labello lipstick.
Como sou viciada em batons preciso de manter os meus lábios hidratados. Este mês comprei um batom Baby Lips que também pode ser usado como blush, adorooo! Também comprei um batom em forma de cão (da H&M) e o clássico batom Labello.

Matte lipsticks
Batons opacos

I love matte colors so I really really needed to buy new ones for spring, I also bought a matte lip pencil for applying before putting on my Velvet Matte lip gloss.
Eu adoro cores opacas pelo que precisava mesmo de comprar novas cores para a primavera. Também comprei um lápis para os lábios opacos para aplicar antes de usar o meu lip gloss Velvet Matte.

Adidas' cap
Boné da Adidas


I've wanted a Adidas' cap for so long and finally I have it! I couldn't love it more.
Eu queria um boné da Adidas já há tanto tempo e finalmente tenho-o! Não podia gostar mais dele.

A new CD
Um novo CD

I have a huge collection of CDs so I couldn't pass another month without buying a new one, and of course it had to be from Marina!
Eu tenho uma coleção enorme de CDs por isso não podia passar outro mês sem comprar um novo, e claro que tinha que ser da Marina!

/And that's all for today! Hope you liked my post! I will post weekly and if you want to follow me daily I'm on Instagram and Tumblr. Furthermore, you can see outfits made by me on Polyvore.
xx, Sofia!!
E é tudo por hoje! Espero que tenham gostado do post! Vou postar todos os fins de semana e se me quiseres seguir diariamente estou no Instagram e no Tumblr. Podes também encontrar outfits feitos por mim no Polyvore.

Beijinhos, Sofia!!!


26/03/2016

No comments:

Post a Comment

Obrigada pelo comentário! Vou sempre retribuir o comentário e responder a qualquer pergunta no teu blog ou, caso não tenhas blog, respondo aqui :)

Thanks for the comment! I will always return the comment on your blog and answer any question you have or, if you don't have any blog, I will answer here :)