3/05/2016

Outfits from Monday to Friday

Hello guys! I always try my best to have a fashion and comfortable outfit, so I decided to share with you the ones that I used during this week.
Olá! Eu tento sempre dar o meu melhor para ter um outfit que seja fashion e confortável, por isso decidi partilhar convosco os que usei durante esta semana.

Monday:
Segunda:



Nothing better to star a new week than with an outfit that you really love and that makes you get out of bed more quickly! Last monday I decided to use all black and white and I loved it.
Nada melhor para começar uma nova semana do que com um outfit que realmente gostas e que te faz sair da cama mais rápido! Na última segunda decidi usar só preto e branco e adorei.

Tuesday:
Terça:



I really don't know how to describe my style, I can wear all black as I can wear white and blue.
Não sei mesmo como descrever o meu estilo, posso vestir-me toda de preto como posso vestir azul e branco.

Wednesday:
Quarta:

I looove pastel colors. A pastel knit can't be missing in my closet and I have lots of black ripped jeans.
Eu adooooro cores pastel. Uma malha pastel não pode faltar no meu roupeiro e tenho montes de calças pretas rasgadas.

Thursday:
Quinta:

Kind of a 90's outfit, I love awkward patterns.
Um género de outfit dos anos 90. Adoro padrões diferentes.

Friday:
Sexta:

And to finish the week I used a super comfortable outfit with an extra large knit. Couldn't feel more myself.
E para acabar a semana usei um outfit super confortável com uma malha extra larga. Não me podia sentir mais eu.


/And that's all for today! Hope you liked my post! I will post weekly and if you want to follow me daily I'm on Instagram and Tumblr. Furthermore, you can see outfits made by me on Polyvore.
xx, Sofia!!
E é tudo por hoje! Espero que tenham gostado do post! Vou postar todos os fins de semana e se me quiseres seguir diariamente estou no Instagram e no Tumblr. Podes também encontrar outfits feitos por mim no Polyvore.

Beijinhos, Sofia!!!


05/03/2016

No comments:

Post a Comment

Obrigada pelo comentário! Vou sempre retribuir o comentário e responder a qualquer pergunta no teu blog ou, caso não tenhas blog, respondo aqui :)

Thanks for the comment! I will always return the comment on your blog and answer any question you have or, if you don't have any blog, I will answer here :)